Autopromocja i budowanie marki osobistej tłumacza
Marka osobista – współczesny marketing w branży tłumaczeń.
W dobie kryzysu gospodarczego, oraz migracji znanego nam dotychczas realnego świata do internetu – oferujemy tłumaczom kompleksową pomoc w budowaniu marki osobistej. Pozwala to na znaczące zwiększenie ilości wpływających zleceń, co z kolei przekłada się bezpośrednio na finanse naszych partnerów biznesowych.
Czym jest marka osobista?
Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. W zależności od branży, mogą występować pewne różnice. Jednakże w kontekście szeroko rozumianych tłumaczeń – możemy założyć, że marka osobista jest to stricte marketingowy sposób postrzegania konkretnego tłumacza przez klienta lub partnera biznesowego. Budowanie wiarygodności oraz obecności w sieci – te dwa elementy stały się w 2020 roku wręcz strategicznym posunięciem. Aby zachować konkurencyjność, a także zwiększać swoje wpływy, każdy tłumacz już dzisiaj musi zastanowić się nad budowaniem swojej własnej marki osobistej.
Co należy wiedzieć podejmując się budowy własnej marki osobistej?
Aspekty związane z budowaniem własnej marki osobistej są praktycznie nie do zliczenia. Mnogość czynników dynamicznie zmieniającego się świata powoduje, że trendy potrafią się zmieniać kilkukrotnie w ciągu roku. W wielkim uproszczeniu – niezmiernie ważną składową jest dobra znajomość SEO oraz śledzenie aktualności ze świata Digital Marketingu. Nie mniej ważne są kontakty, które otwierają drzwi do branży, oraz zwiększanie swoich własnych zasięgów.
Najlepsza inwestycja, to inwestycja w siebie
Nie od dzisiaj wiadomo, że najlepsza inwestycja, to inwestycja w nas samych. Tym jest właśnie budowanie marki osobistej. Do naszej dyspozycji mamy potężne medium jakim jest Internet. Za sprawą takich kanałów informacyjnych jak blogi, podcasty, vlogi na YouTube, social media – oraz jednocześnie przy pomocy sporej ilości wiedzy, jesteśmy w stanie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Należy mieć na uwadze, że każdy z tych odbiorców jest naszym potencjalnym klientem lub pośrednikiem, który komuś o nas powie.
Ile właściwie kosztuje stworzenie własnej marki osobistej?
Koszty budowania prawdziwej marki osobistej, są często sprytnie schowane za kurtyną zalet płynących z posiadania owej marki.
Można wyodrębnić kilka najważniejszych części składowych kreowania własnej marki, są to między innymi (przedstawione koszty są poglądowe):
Jak widać stworzenie własnej marki osobistej w sposób profesjonalny i przynoszący wymierne korzyści, jest dosyć skomplikowane i kosztowne. Ponadto wymaga również posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu Digital Marketingu.
Własna marka osobista – na wyciągnięcie ręki – BEZ ŻADNYCH KOSZTÓW
Ze względu na ścisłą współpracę NATIVESERVICE z Agencją Marketingu Cyfrowego, oferujemy naszym partnerom biznesowym kompleksową pomoc w tworzeniu własnej marki osobistej – w 100% za darmo.
Co oferujemy?
Na czym polega współpraca?
Twoim zadanie będzie jedynie tworzenie materiałów na blog, które podpiszesz własnym imieniem oraz nazwiskiem, co pozwoli Ci na pozyskanie zupełnie nowych zasięgów i zleceń. Wszystkie napisane przez Ciebie materiały, będzie można znaleźć na Twojej stronie internetowej, którą specjalnie dla Ciebie stworzymy, oraz na blogu NATIVESERVICE – dzięki któremu zyskasz największy zasięg i rozpoznawalność. Jesteśmy mocno powiązani z branżą Digital Marketingu – to właśnie dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ci to wszystko zupełnie za darmo. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami!
Wsparcie w budowaniu marki, dostępne jest wyłącznie dla partnerów NATIVESERVICE.
Sprawdź jak zostać tłumaczem współpracującym.