Marka Osobista NATIVESERVICE

Autopromocja i budowanie marki osobistej tłumacza

Marka osobista – współczesny marketing w branży tłumaczeń.

W dobie kryzysu gospodarczego, oraz migracji znanego nam dotychczas realnego świata do internetu – oferujemy tłumaczom kompleksową pomoc w budowaniu marki osobistej. Pozwala to na znaczące zwiększenie ilości wpływających zleceń, co z kolei przekłada się bezpośrednio na finanse naszych partnerów biznesowych.

Czym jest marka osobista?

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. W zależności od branży, mogą występować pewne różnice. Jednakże w kontekście szeroko rozumianych tłumaczeń – możemy założyć, że marka osobista jest to stricte marketingowy sposób postrzegania konkretnego tłumacza przez klienta lub partnera biznesowego. Budowanie wiarygodności oraz obecności w sieci – te dwa elementy stały się w 2020 roku wręcz strategicznym posunięciem. Aby zachować konkurencyjność, a także zwiększać swoje wpływy, każdy tłumacz już dzisiaj musi zastanowić się nad budowaniem swojej własnej marki osobistej.

Co należy wiedzieć podejmując się budowy własnej marki osobistej?

Aspekty związane z budowaniem własnej marki osobistej są praktycznie nie do zliczenia. Mnogość czynników dynamicznie zmieniającego się świata powoduje, że trendy potrafią się zmieniać kilkukrotnie w ciągu roku. W wielkim uproszczeniu – niezmiernie ważną składową jest dobra znajomość SEO oraz śledzenie aktualności ze świata Digital Marketingu. Nie mniej ważne są kontakty, które otwierają drzwi do branży, oraz zwiększanie swoich własnych zasięgów.

Najlepsza inwestycja, to inwestycja w siebie

Nie od dzisiaj wiadomo, że najlepsza inwestycja, to inwestycja w nas samych. Tym jest właśnie budowanie marki osobistej. Do naszej dyspozycji mamy potężne medium jakim jest Internet. Za sprawą takich kanałów informacyjnych jak blogi, podcasty, vlogi na YouTube, social media – oraz jednocześnie przy pomocy sporej ilości wiedzy, jesteśmy w stanie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Należy mieć na uwadze, że każdy z tych odbiorców jest naszym potencjalnym klientem lub pośrednikiem, który komuś o nas powie.

Ile właściwie kosztuje stworzenie własnej marki osobistej?

Koszty budowania prawdziwej marki osobistej, są często sprytnie schowane za kurtyną zalet płynących z posiadania owej marki.

Można wyodrębnić kilka najważniejszych części składowych kreowania własnej marki, są to między innymi (przedstawione koszty są poglądowe):

Stworzenie profesjonalnej wizytówki z blogiem

Podstawą w tworzeniu własnej marki jest posiadanie strony internetowej, która będzie naszą wizytówka, oraz na której będziemy mogli publikować własne materiały.
1000 – 4000 zł

Stworzenie wartościowych treści na blog lub inny kanał

Czas jest tutaj kluczową składową, która zawiera się praktycznie w każdym kroku budowania marki osobistej. Merytoryczne treści stworzone w oparciu o zasady optymalizacji SEO, są „kluczem” na dotarcie do większej ilości odbiorców. Osiągane wyniki są zależne od naszego zaangażowania w tworzenie wartościowych treści. Zadanie to możemy oczywiście zlecić copywriterom.

Optymalizacja treści pod kątem SEO

Każdy stworzony content wymaga od początkującego twórcy wdrożenia optymalizacji SEO. Samodzielna nauka optymalizacji, jest bardzo czasochłonna i wymaga zastosowania profesjonalnych narzędzi dla marketerów. Koszty samej optymalizacji są skrajnie różne w zależności od wybranej przez nas agencji, oraz objętości konkretnego materiału.
500 – 5000 zł

Analiza wyników, korygowanie strategii, wdrażanie wydajniejszych rozwiązań

Ze względu na to, że nowe strony internetowe potrzebują miesięcy lub nawet lat, na pojawienie się na wyższych miejscach w wyszukiwarkach internetowych, niezbędne jest wdrożenie konkretnej strategii rozwoju, poddawanie jej bieżącej analizie na podstawie uzyskanych wyników, oraz wdrażanie najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych. Jest to proces wymagający posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu digital marketingu.
500 – 10000 zł

Jak widać stworzenie własnej marki osobistej w sposób profesjonalny i przynoszący wymierne korzyści, jest dosyć skomplikowane i kosztowne. Ponadto wymaga również posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu Digital Marketingu.

Własna marka osobista – na wyciągnięcie ręki – BEZ ŻADNYCH KOSZTÓW

Ze względu na ścisłą współpracę NATIVESERVICE z Agencją Marketingu Cyfrowego, oferujemy naszym partnerom biznesowym kompleksową pomoc w tworzeniu własnej marki osobistej – w 100% za darmo.

Co oferujemy?

Darmowe i kompleksowe doradztwo przy tworzeniu marki osobistej.
Darmowe publikowanie treści związanych z branżą tłumaczeń – podpisane imieniem i nazwiskiem tłumacza.
Darmowa promocja tworzonej marki osobistej na portalu branżowym.
Darmowe wyświetlanie w wyszukiwarkach według własnego wkładu pracy w budowanie marki osobistej.
Darmową naukę pisania i korygowania treści zoptymalizowanych pod kątem SEO.
Prawo pierwszeństwa uwagi użytkownika! Oznacza to, że zlecenia będą trafiać z portalu branżowego bezpośrednio do Ciebie!
Darmowe utworzenie wizytówki internetowej z blogiem dla Twojej marki osobistej!
Współpraca w zakresie wymiany backlinków.
Pełne wsparcie w procesie budowania marki osobistej.

Na czym polega współpraca?


Twoim zadanie będzie jedynie tworzenie materiałów na blog, które podpiszesz własnym imieniem oraz nazwiskiem, co pozwoli Ci na pozyskanie zupełnie nowych zasięgów i zleceń. Wszystkie napisane przez Ciebie materiały, będzie można znaleźć na Twojej stronie internetowej, którą specjalnie dla Ciebie stworzymy, oraz na blogu NATIVESERVICE – dzięki któremu zyskasz największy zasięg i rozpoznawalność. Jesteśmy mocno powiązani z branżą Digital Marketingu – to właśnie dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ci to wszystko zupełnie za darmo. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami!

Wsparcie w budowaniu marki, dostępne jest wyłącznie dla partnerów NATIVESERVICE.
Sprawdź jak zostać tłumaczem współpracującym.

    Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Usługodawca – SANDRA GĄSIOROWSKA – NATIVESERVICE. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: kontakt@nativeservice.pl.”

    Scroll to Top