jak wygląda współpraca z biurem tłumaczeń

Jak wygląda współpraca z biurem tłumaczeń?

W biurze tłumaczeń bardzo ważne są dopracowane procedury, które pozwalają na szybką reakcję na zapytanie klienta i zapewnienie precyzyjnej odpowiedzi. Jak wygląda współpraca z biurem tłumaczeń NATIVESERVICE? Po jakim czasie można spodziewać się odpowiedzi? Jakie są nasze mocne strony?

Biuro tłumaczeń NATIVESERVICE dąży do zapewnienia jak najlepszych warunków współpracy zarówno klientom, jak i tłumaczom. Z tego powodu wypracowaliśmy standardy, które zapewniają przejrzyste reguły współpracy dla obu stron i szybkie otrzymanie informacji zwrotnej. Jak rozpocząć współpracę z biurem tłumaczeń NATIVESERVICE i jak przebiega proces współpracy?

Etapy współpracy z biurem tłumaczeń NATIVESERVICE

Cały proces realizacji tłumaczenia z biurze tłumaczeń NATIVESERVICE możemy podzielić na trzy główne etapy: wycenę, akceptację warunków i dokonanie opłaty oraz realizację tłumaczenia. Na każdym etapie bardzo chętnie odpowiemy na Twoje pytania! Naszym celem jest zapewnienie jak najwyższego komfortu współpracy oraz oddanie w terminie wysokiej jakości tłumaczenia.

1. Wycena

Zdarzają się sytuacje, kiedy potrzebujesz jak najszybszego tłumaczenia, najlepiej na tzw. „wczoraj”. Wysłałeś zapytanie do naszego biura i z niecierpilwością odświeżasz maila w oczekiwaniu na odpowiedź. Zastanawiasz się, kiedy otrzymasz informację z wyceną. Z czego wynika czas oczekiwania na odpowiedź i dlaczego nie dostajesz jej od razu?

W pierwszym etapie współpracy klient wysyła mailowo (lub poprzez formularz wyceny) zapytanie o wycenę, wraz z ząłączonymi dokumentami

Ponieważ każde zlecenie jest inne, nasze biuro nie ma jednej stawki dla wszystkich tekstów. Dzięki temu możemy naszą cenę dopasować indywidualnie do ilości tekstu, jego specyfiki i warunków współpracy z danym tłumaczem. Wycena zależy też od terminu dostarczenia tłumaczenia. Jedną z zalet naszego biura jest indywidualne podejście do klienta. Wiemy, że każdy tekst i każdy klient jest inny, dlatego nie mamy jednej stawki dla każdego tekstu. Nasze biuro jest biurem tłumaczeń online i pracuje w pełni zdalnie. Dzięki temu wszystkie etapy tłumaczenia, włączając w to róznież dostarczenie tłumaczenia przysięgłego w formie  fizycznej, mają miejsce bez osobistego kontaktu z naszymi pracownikami.

Po wysłaniu zapytania o wycenę, otrzymasz krótką wiadomość, że zlecenie zostało przyjęte do wyceny

Dzięki temu masz pewność, że nasze biuro otrzymało Twoje zapytanie. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej dostarczyć Ci wycenę tłumaczenia! Musisz liczyć się jednak z tym, że na wycenę trzeba poczekać nawet do dwóch godzin (w przypadku bardzo złożonych zleceń, może się zdarzyć, że czas oczekiwania będzie dłuższy), ponieważ dokumenty wycenia wybrany przez biuro tłumacz współpracujący. Taki proces wymaga czasem więcej czasu, ponieważ zależy od szybkości odpowiedzi na zapytanie poszczególnych tłumaczy, którzy nie zawsze są dostępni w danym momencie. Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie przez wybranego tłumacza, a w związku z tym każdy ma inne stawki i specjalizuje się w innej dziedzinie (tłumacz przysięgły, medyczny, techniczny, prawniczy, native speaker itp.). Nasi tłumacze to specjaliści w danej branży z wieloletnim doświadczeniem. Ponieważ biuro tłumaczeń NATIVESERVICE współpracuje z wieloma specjalistami, jest w stanie bardzo precyzyjnie dobrać tłumacza odpowiedniego do przekładu danego tekstu.

Po otrzymaniu odpowiedzi od tłumacza, biuro tłumaczeń NATIVESERVICE niezwłocznie wysyła klientowi szczegółową wycenę, w której zawarte są następujące informacje:

  • Rodzaj tłumaczenia (przysięgłe, zwykłe)
  • Kierunek przekładu (PL-DE, DE-PL)
  • Informacje o tłumaczu (przysięgły, specjalista, native speaker)
  • Dokładny termin realizacji
  • Koszt tłumaczenia (podany w cenach netto oraz brutto)

Przy tłumaczeniach przysięgłych przesyłamy również następujące informacje:

  • Termin otrzymania kopii cyfrowej (e-mail – skan)
  • Termin otrzymania tłumaczenia w formie fizycznej (kurier, poczta)

2. Akceptacja warunków realizacji tłumaczenia i płatność

  • Klient akceptuje lub rezygnuje z warunków realizacji (wyceny) wiadomością zwrotną. Jesteśmy wdzięczni za szybką odpowiedź i chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania.
  • W przypadku akceptacji, biuro tłumaczeń NATIVESERVICE wysyła klientowi maila z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia do realizacji. Na tym etapie wymagane są standardowe dane do faktury. Wystawiamy faktury zarówno dla osób fizycznych, jak i dla firm.
  • Po otrzymaniu danych do faktury od klienta, wysłana zostaje faktura pro forma, zawierająca cenę oraz dane do przelewu.

Dopiero po otrzymaniu płatności lub potwierdzenia przelewu, biuro tłumaczeń NATIVESERVICE daje tłumaczowi zielone światło na rozpoczęcie realizacji zlecenia. Dzięki temu tłumacz ma zapewnione komfortowe warunki współpracy, a klient ma pewność, że tłumacz zajmie się jego zleceniem z należytą dbałością. Po zaksięgowaniu płatności, wysłana zostaje również opłacona faktura VAT.

Jeżeli biuro nie otrzyma płatności lub potwierdzenia przelewu w określonym czasie/ ze spóźnieniem, termin realizacji może się wydłużyć. Jeśli opłaciłeś fakturę z opóźnieniem, skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszelkie pytania i podamy termin realizacji zlecenia!

3. Realizacja zlecenia przez biuro tłumaczeń NATIVESERVICE

Po zakończeniu realizacji zlecenia, klient otrzymuje w podanym terminie gotowe tłumaczenie na wskazany przez siebie adres e-mail. Tłumaczenie dostarczamy online przy pomocy wiadomości e-mail. Przy tłumaczeniach przysięgłych dokumenty wysyłamy pocztą/kurierem.

Celem biura tłumaczeń NATIVESERVICE jest zapewnienie jak najlepszych warunków i komfortu pracy zarówno dla klienta, jak i tłumaczy. Opracowany przez nas system współpracy gwarantuje nie tylko wysoki poziom usług, ale również szybką informację zwrotną i jasne reguły współpracy.

Dlaczego wybrać biuro tłumaczeń NATIVESERVICE?

  • Oferujemy szeroki zakres usług. Tłumaczymy każdy rodzaj tekstu: literaturę, prace naukowe, strony internetowe, CV.
  • Wykonujemy tłumaczenia specjalistyczne (medyczne, techniczne, prawnicze).
  • Współpracujemy z wieloma tłumaczami, w tym z native speakerami. Czy wiesz, że biuro tłumaczeń NATIVESERVICE współpracuje aż z 34 tłumaczami?
  • Mamy uznaną pozycję na rynku: zrealizowaliśmy dla naszych klientów setki tłumaczeń.
  • Świadczymy dla naszych klientów szeroki zakres usług, w tym pomoc w realizacji rozów telefonicznych oraz usuługi z zakresu marketingu i SEO.
  • Jesteśmy biurem tłumaczeń online: oznacza to, że cały proces tłumaczenia przebiega w pełni zdalnie. Klient nie musi wychodzić z domu, a cała współpraca przebiega sprawnie.

Scroll to Top